VISITA A LES CAVES PLANAS ALBAREDA

El passat 24 d’octubre l’alumnat de cicle inicial (classe dels mineral i dels inventors) vam visitar les caves Planas Albareda, situades al nostre municipi de Les Cabanyes. Per conèixer bé l’entorn que ens envolta hem anat a veure vinyes, hem visitat un lloc on fan planter de vinyes, hem fet la verema a la manera tradicional i hem vist com el vi es converteix en most. Però gràcies a les famílies Planas Albareda també hem conegut com després del vi encara podem fer cava. Ens van acollir fantàsticament i vam poder descobrir un nou viatge que fa el vi de la ma d’en Joan Planas pare i fill. Ells ens van explicar tot el procès que ha de fer el vi per transformar-se en cava, vam conèixer què és una cava i com s’hi treballa i, sobretot, vam passar una estona preciosa en companyia d’una família que, d’altra banda, té una forta relació amb l’escola (pare, avi i tiet!). Gràcies per la vostra ajuda! Mireu quines fotos!