V Certamen de lectura en veu alta de la Cabana

Com es nota que a l’escola ens agrada molt llegir!

Cada any els nostres lectors i lectores ho fan més bé.

Després de practicar les lectures amb moltes tècniques i jocs diferents, ha arribat el concurs! Quins nervis, quina emoció, han practicat tant… i es nota.

Després de les difícils deliberacions del jurat, l’alumnat guanyador és el següent:

• De CM: Txell Canals, Núria Fructuoso i Iris Peralta.
  • De CS: Vinyet López, Txell Picas i Aina González.

La Vinyet serà l’alumna que ens representarà al concurs de Vilafranca, que aquest any es farà de manera virtual. (CLICA al seu nom per veure el vídeo de la lectura)

Moltes gràcies a tots i a totes els lectors i lectores de l’escola La Cabana!

1. Ana del Rio

Vinyet enhorabona! M’ha explicat un ocellet que t’has classificat per la final del Certamen. Molta sort des de l’escola Dolors Piera.

Ana (Mestra dels Mags l’any passat)