ACCEPTES EL REPTE? #JoEmQuedoACasa

Hola famílies!!!

Esperem que tots i totes estigueu molt bé. Nosaltres ja tenim moltíssimes ganes de veure-us.

Els i les mestres de l’escola us escrivim aquest article per dos motius:

1r) Per donar-vos molts ànims i molta força durant aquest dies, ja que sabem que… estar tot el dia tancats a casa es fa molt llarg. TOT ANIRÀ MOLT BÉ!!! I de ben segur que ens podrem veure ben aviat!

2n) Per tal d’ajudar-vos a passar bones estones amb la família de la manera més lúdica i educativa possible, els mestres us hem preparat uns vídeos amb molta estimació amb la intenció d’animar-vos a fer cosetes en família.

Així doncs, a partir d’avui i cada setmana, intentarem penjar-vos  en aquest article de la web, els nostres vídeos. ESTIGUEU ALERTA!! Valdrà la pena!!!!

Esperem que en gaudiu moltíssim i que us atreviu a fer els reptes que us proposem.

Molts petonets i abraçades virtuals!!

L’EQUIP DOCENT DE L’ESCOLA LA CABANA

#JoEmQuedoACasa

Cliqueu sobre els enllaços per visualitzar els vídeos.

7è REPTE: GUJI-GUJI

En Guji Guji és un animal molt especial, el vols conèixer?

Escolta el conte i descobriràs que és una animal molt peculiar I després…. el gran repte:

inventa’t un animal tant fantàstic i extraordinari com en Guji Guji.

6è REPTE: FEM D’ARTISTES

Aquí teniu una proposta artística amb una tècnica de gravat casolà…

És senzilla però el resultat és molt atractiu!

Us animeu a provar-ho, artistes?

5è REPTE: THE CUPCAKE CHALLENGE.

Alguna vegada has fet magdalenes a casa?

Et proposem un nou repte; fer una recepta fàcil que de ben segur us agradarà. El resultat és boníssim!! Are you ready?

Si  voleu ens podeu fer arribar les vostres fotos o escriure un comentari a la web!

4t REPTE (1+1): ON ÉS EL DRAC? SAINT GEORGE ESCAPE CLASSROOM.

Benvolguts nens i nenes, per Sant Jordi us proposem dos reptes:

Mireu el conte: On és el drac? Després podeu explicar un conte a algú de la vostra família, a un animal de peluix que tingueu, als avis o tiets per telèfon, com vulgueu!

Per als més grans de l’escola i per els més atrevits us proposem un Escape Room de Saint George contextualitzat a la nostra zona. Are you ready?
Ens podeu fer arribar els vostres comentaris a la web!

3r REPTE: FEM LLUM DE LAVA.

T’atreveixes a fer aquest experiment? La Mayca, el David i l’Eliseu ens proposen de fer “Llum de Lava” com si d’un volcà es tractara. Voleu provar-ho?

Envieu-nos alguna foto o vídeo si en teniu ganes.

2n REPTE: FEM UNA MINI SESSIÓ DE CONTE-IOGA

El ioga ens ajuda a alliberar tensions. Amb aquest conte us convidem a viure la natura des de la nostra llar. Esperem  que el gaudiu molt , i tan petits com grans trobeu un moment de calma per escoltar-lo i practicar-lo.

1r REPTE: MAKING A SPINACH OMELETTE.

Us atreviu a escriure la recepta? Us atreviu a fer un vídeo amb alguna recepta que us agradi? Deixa’n alguna evidència!

1. Núria Albornà

Hola!!! Què bé! moltes gràcies per aquest primer repte! El Nil i la Gina han mirat el vídeo molt atentament i amb ganes de fer-lo quan tinguem els ingredients.
    Estem molt agraïts de l’esforç que també esteu fent els mestres. Anirem seguint els vídeos que pengeu.
    Moltíssimes gràcies

2. Vinyet i Martí

HELLO NOELIA! ACABEM DE FER EL REPTE DE ST. GEORGE! ESTÀ MOLT I MOLT BÉ! ENS HA COSTAT UNA MICA, PERÒ AL FINAL LI HEM AGAFAT EL FIL I HA ANAT MOLT BÉ! ENS HO HEM PASSAT SÚPER!
    MOLT BONA FEINA!

VINYET I MARTÍ!