TORNEN LES ENTREVISTES!

Després de dos anys, l’alumnat de cicle superior ha tornat a realitzar entrevistes a persones de dins o properes a l’escola La Cabana. Primerament, han decidit la persona escollida i després, han realitzat el guió de l’entrevista i tots els elements necessaris per a dur-la a terme (claqueta, micròfons, càmeres, etc…). Finalment, amb la col·laboració necessària d’una càmera de vídeo i un trípode, han gravat l’entrevista i per acabar, l’han editada amb un programa d’edició de vídeo.

A continuació, trobareu l’enllaç per accedir a les 3 entrevistes que s’han realitzat:

Esperem que hagiu gaudit amb aquesta activitat englobada als tallers artístics.