REVISTA LA CABANA

L’alumnat de CI i 3r dins dels tallers d’educació artística han creat la primera revista de l’escola a través del processador de textos Microsoft Word. Cada parella o grup pensava un tema i la manera de desenvolupar-lo. Després mitjançant la seva creativitat ho portava a terme utilitzant les diferents característiques i funcionalitats del programa.

És una revista molt completa on trobareu informació sobre els diferents racons de l’escola i les diverses festes que s’han fet. També podreu llegir entrevistes molt interessants i fins i tot podreu fer passatemps.

Si voleu saber tot el que passa a l’escola no dubteu en llegir-la!!