PARTICIPACIÓ ESCOLA&MUNICIPI

L’Ajuntament de Les Cabanyes inaugura l’exposició “Esguard” amb obres de l’alumnat de l’escola La Cabana a la rectoria de Sant Valentí

El proper divendres 8 de juliol a les 19:30h l’Ajuntament de Les Cabanyes inaugura l’exposició “Esguard” amb obres creades per l’alumnat de primària de La Cabana a la rectoria de Sant Valentí.

La voluntat d’aquesta exposició és enfortir el vincle entre els i les alumnes de primària de l’escola i l’entorn de l’església de Sant Valentí a la vegada que se’ls dona visibilitat com a creadors d’art i, per tant, la oportunitat de ser els protagonistes d’una exposició d’art plàstic.

L’esguard és la manera de mirar que té una persona. També el respecte o atenció amb què es tracta una persona o cosa. Partint d’aquest concepte, els alumnes de cicle inicial, mitjà i superior de l’escola s’han apropat a Sant Valentí per plasmar-hi la seva mirada.

Des de fa uns mesos, l’Ajuntament de Les Cabanyes ha començat diferents activitats entorn a l’església de Sant Valentí (visites, rutes, exposicions…) i cedir l’espai de la rectoria per exposar obres de diferents col·lectius del municipi és un dels eixos principals.

L’escola La Cabana està en funcionament al municipi des del 2010 i des d’aleshores sempre ha estat un eix important en les activitats que es fan a Les Cabanyes. Les col·laboracions entre l’escola i les diverses entitats han creat una simbiosi que millora la xarxa social, apropa l’escola a la resta dels cabanyencs i cabanyenques i permet als nens i nenes conèixer el poble, el seu entorn, les festes i activitats que s’hi duen a terme. Per tot això, amb aquesta exposició es vol posar de manifest aquest vincle i entre l’escola i Les Cabanyes, participant activament en les activitats que es duen a terme a Sant Valentí.

L’exposició serà visitable fins el diumenge 24 de juliol. De dilluns a divendres de 9h a 14h i els dissabtes i diumenges de 10h a 13h i de 18h a 20h. Durant els dies d’exposició es farà un concurs per escollir la millor obra de cada categoria i se’n repartirà una reproducció amb el programa de la Festa Major d’enguany.

Ja heu anat a veure les GRANS obres d´art dels i les artistes de La Cabana?