ARTPATI

Obrim espais a l’ estona del pati.

Volem oferir un  pati  versàtil per promoure diversitat d’activitats dins d’un marc inclusiu on aquesta estona esdevingui una resposta a  promoure la vitalitat, la tranquil·litat, la intimitat, la socialització, la curiositat, la creativitat…

Fa temps, els nens i les nenes de l’escola poden gaudir del BIBLIOPATI i MUSICPATI, així com també de l’ espai exterior amb una proposta rotativa en relació als espais. Ara és el moment d’ obrir l’ARTPATI, un espai on l’ art esdevindrà l’ eix conductor.

Com ho farem? Es presentaran activitats diverses a tots els cicles de primària: cosir, telar catifes, fer mitja, espai lliure de creació artística i una activitat que serà per la millora estètica del centre. L’alumnat de Cicle superior amb l’ acompanyament d’una docent faran la nova retolació del centre.

Tot aquest procés suposa un gran esforç, que amb il·lusió i treball serem  capaços d’executar i seguir construint. Agrair també la col·laboració de l’ AFA en la millora i dotació de materials al pati.

JA HO TENIM TOT A PUNT PER COMENÇAR DILLUNS AMB L’ARTPATI!