MENÚ ARTÍSTIC 2022

Benvolguda família,

Estem a punt de finalitzar el primer trimestre i volem fer-ho compartint un moment tots junts. Ens trobarem el proper dimarts 20 de desembre al Centre Cultural i Lúdic.

L’obertura de portes per a les famílies serà a les 15:15h.

Tot l’alumnat anirà junt des de l’escola, acompanyats per l’equip docent (tant l’alumnat que es queda al menjador com el que va a casa a dinar).

Quan acabin les actuacions, primer sortiran les famílies i a continuació l’alumnat, que sortirà per diferents portes: CM i CS per la porta principal i Infantil i Cicle Inicial per les portes laterals.

Per aquest dia us demanem que els infants vinguin vestits amb pantaló/faldilla fosc/a i una part de dalt llisa, i si pot ser d’un color viu (blanc, vermell, blau, verd….)

A continuació, us adjuntem el menú musical i poètic d’enguany per anar fent un tastet.

Moltes gràcies.

Us hi esperem!!