LA CAPSA DE RELLEUS

A principis de mes, totes les classes van rebre un sobre on se’ls comunicava que l’organització del Cros d’enguany els proposava un repte.

És així com la capsa dels relleus va anar passant per totes les aules, per tal  d’ assolir el repte: LA CREACIÓ DEL LOGO DEL CROS 2022-2023.

COM HO  HEM FET?

LA CAPSA DE RELLEUS HA PASSAT PER CADASCUNA DE LES AULES DURANT UN TEMPS CURT I CONCRET.

CADA CLASSE HA  DECIDIT QUIN ELEMENT DIBUIXAR PER ANAR CONFEGINT EL LOGO FINAL.

El passat divendres 14 d’octubre, un representant de cada classe va participar en el lliurament del Logo del Cros de Les Cabanyes a l’AFA, elaborat per tot l’alumnat de l’escola, mitjançant la capsa dels relleus.

A continuació, podreu veure les imatges d´aquest darrer relleu, cliqueu AQUÍ .

Aviat podreu conèixer el resultat final del Logo.

Tenim moltes ganes d’omplir els carrers i els voltants del municipi de participants!!