LA CABANA’S GIFT

We are really glad to announce that last Thursday La Cabana school gave to pupils in the Third Cycle a present: the T-shirt with the logo that won the eTwinning Logo Contest from “Cultural exchange” project. Pupils were chuffed and really surprised about it and the teachers too.
Thank you team management to make it possible!

Estem molt contents d’anunciar-vos que el passat dijous l’escola La Cabana va fer entrega d’un regal als alumnes de Cicle Superior: la samarreta amb el logo guanyador del concurs de logotips del projecte eTwinning “Intercanvi cultural”.
L’alumnat va estar encantat i molt sorprès, així com també els mestres.
Gràcies Equip Directiu per fer-ho possible!