Festa dels “Tastacontes”

Com cada any l’alumnat de Cicle Mitjà participa en la Festa del TASTACONTES de Vilafranca del Penedès que el Zig Zag organitza. Un centenar de contes escrits pels nens i nenes de gairebé totes les escoles del Penedès són dibuixats en directe per una trentena il·lustradors i il·lustradores de tot Catalunya.

Durant uns dies els alumnes de cicle mitjà escriuen, en parelles o individualment, contes. De tots els treballs participants se n’ha escollit un que serà el que il·lustraran.

La Festa del TASTACOTES consisteix en què durant la tarda del dissabte dia 13 de maig (de 17:30h a  20:00h), diversos il·lustradors estaran instal·lats al carrer de La Font. Els autors  dels contes poden triar quin dibuixant volen que els il·lustri el seu conte.

Tots els contes participants estaran exposats a la Sala dels Trinitaris uns dies i després es quedaran exposats als passadissos de l’escola.

Tot i que l’encarregat serà un o una alumna de cada classe, la festa està oberta a tot el públic, així que  esteu totes les famílies convidades.

Les creadores del conte seleccionat han estat:

GUANYADORES TASTACONTES_OPT

ALBA VINEGRA I EMMA CANALS

Aquest any, excepcionalment, l’escola ha seleccionat un segon creador: ENEKO GINÉ.

ENEKO_OPT

L’Eneko va escriure el conte “La caputxeta vermella i la màquina maleïda”. Aquesta creació, feta des de la biblioteca, va ser adaptada al teatre i representada per l’alumnat de Cicle Superior.

Podeu veure-la en un dels articles del nostre lloc web.