Festa de Nadal a l’escola

Ja queden pocs dies per acabar el trimestre i com és tradició a l’escola estem preparant el Nadal.

El proper divendres dia 15 de desembre obrirem l’escola a totes les famílies per fer junts una activitat per guarnir els nostres passadissos amb motius nadalencs. Ho farem per la tarda a partir de les 15:10h.

El dia 20 de desembre, a les 15:10, farem el nostre festival de Nadal.

Si cliqueu aquí us podreu descarregar el programa.

El dia 22 de desembre, últim dia d’escola, tot el matí serà una festa: farem cagar el tió, tindrem amics i amigues invisibles… Recordeu que aquest dia farem jornada continuada (de les 8:30h a les 12:30h).

No deixeu de veure les fotos del nostre apartat web.

Animeu-vos a participar en la nostra festa!!