CORRANDES PER CARNAVAL

PeR CaRnAvAl ToT s’Hi VaL!!

Com cada any, l’alumnat de tercer cicle ha preparat unes corrandes on han fet crítica de tot!

Han cantat dels mestres, de l’escola, del Carnestoltes… tot de manera divertida i crítica alhora.

A més a més, la música en directe l’han posat alguns nens i nenes de les classes. És tot un luxe tenir tants músics a l’escola!

Aquí podeu llegir totes les corrandes. Mireu-les amb atenció perquè són molt divertides.

També trobareu un enllaç de les corrandes en pdf per si voleu visualitzar-les en aquest format i descarregar-les.

Al final de l’article teniu enllaçat un vídeo on podeu veure i escoltar les corrandes senceres.

Esperem que els gaudiu.

Corrandes 2024 en format pdf