CONFERÈNCIA DE LA CLASSE DE LA LLUNA ALS PLANETES

Aquest curs els nens i nenes de P4 i P5 A són la classe dels Planetes. I sabeu quina sorpresa  es van trobar? Quan els alumnes de Cicle Superior van anar a explicar quin nom havien triat ells per la seva classe, van descobrir que eren la classe de La Lluna. Quina il·lusió, quins noms tan relacionats! Segur que podrien trobar alguna activitat per poder fer conjuntament!

Els alumnes de P4 i P5 ,després d’investigar què sabien, van escriure tot el que volien aprendre dels Planetes. Una de les principals preguntes va ser: Què era la Lluna?

Al mateix temps, els alumnes de CS anaven investigant sobre la Lluna. Ja en tenien un cert coneixement, però encara volien aprofundir més en aquest apassionant tema. És veritat, o no, que l’home ha arribat a la Lluna?, quants cràters té? és veritat que una gossa  anomenada Laika també hi va arribar?, la lluna té atmosfera?…

La Quima i la Conchi es van trobar en una reunió , i donat que totes dues tenien la mateixa inquietud que els seus alumnes, van decidir que seria molt interessant i profitós que la classe de la Lluna anés a l’aula dels Planetes a fer una conferència sobre tot el que havien aprés sobre el tema.

Donat l’èxit de l’experiència compartida, creiem que repetirem. Així que més endavant, farem tots junts una activitat sorpresa… Properament, ja la descobrireu!