CONCURS LECTURA EN VEU ALTA 2022

El dimarts 8 de març, vam celebrar el concurs intern de lectura en veu alta a l´escola. Una jornada on va participar l´alumnat de cicle mitjà i cicle superior. Va ser un goig escoltar -los llegir un fragment dels llibres escollits pel certamen d´enguany.

Una lectura plena d´expressivitat que ens van fer gaudir durant una bona estona.

El treball, la motivació i la constància  en la preparació van quedar reflectides durant la celebració del certamen. El nivell ho va posar molt difícil al jurat . Un jurat que va comptar amb la col·laboració d’una representant de les famílies.

Voleu saber el nom dels finalistes ? Som-hi doncs !!!

Moltes felicitats a tots i a totes per participar i per la feina ben feta!!!

Que la lectura segueixi sent un moment de plaer per a cadascun i cadascuna de vosaltres!!

LLEGIR EN VEU ALTA
un plaer compartit  (LOLA CASAS)

1. Mayca

La lectura obre la visió a altres móns! El concurs és una experiència diferent al fet de llegir només per tu mateix.
    Endavant amb la lectura!!!