Concert del grup Saxombó

A La Cabana ens plantegem seguir impulsant un model educatiu de relació i participació  amb l’entorn que connecti aprenentatges, temps, espais i, sobretot, que fomentin moments de compartir entre els diferents agents educatius: FAMÍLIA & ESCOLA & ENTORN.

Fa un temps que un grup de “motivats” de l’equip de La Cabana cuinàvem una idea que, podem dir, que ja està arrelada al nostre centre amb la implicació de l’ Ajuntament, EMAP i l’escola. Ja és el segon any que podem oferir una mostra del projecte “Saxombó” a les famílies i quina millor data que en una setmana de festivitat local.

Cliques al següent enllaç per visualitzar un recull de fotografies i algun vídeos de la jornada.

Esperem que ho disfruteu molt.