Fem un “tastet” de bàsquet amb el Club de Badia

Fa uns dies, els/les alumnes de cinquè i sisè van tenir l’oportunitat de gaudir d’una activitat molt especial. Ens van visitar alguns monitors/es i jugadors/es del Club Bàsquet Unió Badia per fer-nos una sessió d’iniciació al bàsquet. Les activitats es van fer per separat, amb cada curs, i van ser molt dinàmiques i divertides!!!

L’equip de monitors/es i jugadores ens van ensenyar conceptes bàsics del joc, vam practicar tècniques com el bot, la passada i el tir, i vam fer petits jocs per posar en pràctica el que havíem après. Va ser una manera molt engrescadora de descobrir aquest esport i fer un tastet del bàsquet d’una manera divertida i educativa!!!

 

Moltes gràcies al Club Bàsquet Unió Badia per la visita!

Animeu-vos a seguir i donar suport a l’Equip de bàsquet de Badia!! @cbuniobadia 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>