Divendres 13 farem la RUA de Carnaval a partir de les 10h del matí.
El recorregut serà per l’Avinguda Burgos fins a la rotonda de La Mainada i tornada cap a a l’escola.
Us demanem, si us plau, que durant el transcurs de la rua intenteu no posar-vos entre mig dels infants per no despistar-los i/o interrompre el funcionament de la rua.
Aprofitem per agrair les col·laboracions de les famílies en l’elaboració de la disfressa tant pel que fa a la part que es realitza a l’escola com per la que cal portar per complementar-la!
Alhora volem felicitar a l’equip de menjador que ha implicat a l’alumnat en la decoració i ambientació del vestíbul portant-nos a tots i totes a la dècada dels 70!
De moment no s’ha anul·lat la rua organitzada per l’ajuntament ja que volen esperar a la matinada per veure les condicions meteorològiques.
En cas de pluja des de l’escola hem organitzat un pla alternatiu per si no es pogués realitzar la rua de carnestoltes a l’exterior.
Plantegem fer una desfilada per torns per tal que les famílies puguin entrar a l’escola i veure els vostres infants.
La desfilada és faria al porxo de l’escola fent una volta pel gimnàs. Les famílies us hauríeu de col·locar als extrems del porxo i del gimnàs per tal que els infants tinguin espai suficient per poder passar i fer la desfilada.
Els torns seran els següents:
-De 9:30h a 9:45h – Cicle Inicial
-De 10:30h a 10:50h – Educació Infantil
-D’11:15h a 11:30h – Cicle mitjà
-D’11:45h a 12:00h- Cicle Superior
L’accés a l’accés .
Un cop acabada la desfilada totes les famílies hauran de sortir de l’escola per tal que el següent torn es pugui preparar bé.
A més, ja que avui no hem pogut anar a l’escola per l’alerta de vent, oferim la possibilitat que els infants puguin venir a l’escola amb la disfressa lliure DIVENDRES 13 A LA TARDA .
Els infants que es quedin al menjador poden portar-la en una bosseta per poder canviar-se a l’escola.
Les activitats de la tarda seran de caràcter intern.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració
Equip directiu


