Últimes noticies del projecte MUSICAL

Les tasques pendents:

Difusió: Ens falta assegurar el dia del musical i estem planificant les sessions que ens queden .

Redacció: Estan acabant de redactar la història i acabar de descriure els personatges.

Música : Estan acabant d’escollir les músiques i col.locant-les en les diferents escenes .

Gestió: Ja han enviat el correu a la Cristina preguntant-li que on farem el musical, si al gimnàs del cole o al centre cívic i estan esperant la resposta.També estan calculant quants nens i nenes hi ha a l’ escola per saber quantes famílies caben.