AMBIENT DE JOC SIMBÒLIC

El joc simbòlic és la capacitat que tenen els nens i nenes de representar la realitat a través de la imaginació. Els infants juguen a ser metge o metgessa, príncep o princesa, cuiner o cuinera, perruquer o perruquera, venedor o venedora… d’aquesta manera poden entendre millor l’entorn que els envolta i ser més empàtics i empàtiques.

Durant el segon trimestre, a les tardes de dimarts i dijous, els infants d’I3, I4 i I5 han portat a terme l’ambient de joc simbòlic. En aquest espai es troba el supermercat, l’hospital, la casseta, el taller mecànic i les disfresses. Les nenes i els nens han jugat a ser el somni que més els agrada i han gaudit molt d’aquestes estones tan divertides.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>