La mona del Pol Sud i el Pol Nord
31/03/23Els infants de I3 en motiu de la setmana cultural hem fet una mona del Pol Nord i el Pol Sud. Us animen a veure el vídeo clicant damunt l’enllaç.
Els infants de I3 en motiu de la setmana cultural hem fet una mona del Pol Nord i el Pol Sud. Us animen a veure el vídeo clicant damunt l’enllaç.

Us deixem aquí les actuacions del concert de Nadal 22.
Va ser un dia ple d’emocions on l’alumnat va poder mostrar el treball fet durant aproximadament mes i mig tant amb les mestres d’educació infantil com amb la mestra de música. Cal agrair l’ajuda de les… Llegeix més»
Aquesta setmana els infants de I-3, I-4 i I-5 hem gaudit de valent als diferents ambients, mireu com treballem!!!
https://agora.xtec.cat/esc-jmaragall-sabadell/wp-content/uploads/usu1082/2022/11/Anadir-un-subtitulo-1.mp4
Hola famílies! Al mes de novembre vam començar a descobrir les diferents propostes dels ambients d’aprenentatge a educació infantil. Es fan grups amb alumnes d’I3, I4 i I5 i van aprenent a compartir diferents estones amb les seves companyes i companys.
Us deixem una petita mostra!
Hola famílies!
Volem compartir amb vosaltres un dia a l’escola del grup d’infants de 3 anys. Amb aquest recull d’imatges podreu veure quines són les rutines i els hàbits que ens plantegem desenvolupar al dia a dia per aconseguir que els vostres infants siguin cada vegada… Llegeix més»