FEM LA MONA!

Avui hem fet la nostra mona i ens ha quedat genial, ben maca i deliciosa! Com ja és sabut per tothom, als infants els agrada moltíssim la xocolata i quin millor moment per gaudir d’ella a l’escola que creant aquest pastís que anomenem mona. Hem… Llegeix més»

DECORACIÓ D’HIVERN

Hem tret les fulles seques de l’arbre del passadís i li hem posat neu perquè ja fa molt fred. També hem fet un bonic ninot de neu per posar al costat de l’arbre.