ESCOLA ENXANETA

El nom Enxaneta està vinculat a una de les manifestacions populars i culturals de la nostra ciutat: el Món Casteller. L’Enxaneta és l’infant que corona el cim del castell. És el símbol de la feina feta entre tots i totes i amb l’esforç de tothom.

Publicat dins de General | Comentaris tancats.

JORNADA DE PATIS EN FAMÍLIA

El dissabte dia 8 de juny vam poder gaudir d’una jornada de patis en família. Durant el matí vam compartir, mestres, infants i famílies una bona estona on vam poder crear alguns espais que facilitaran el Projecte de Patis que ja hem iniciat. Aprofitem per agrair de forma molt especial al nostre oficial de serveis, Vicente Tienda, que sempre està disposat a fer qualsevol tasca que li demanem per l’Escola. Entre totes les participants vam fer veritable Comunitat Educativa. Iniciatives com aquesta són molt importants per fer un veritable clima a la nostra Escola.

Clicant a la imatge trobareu més fotos de la jornada

MIKUYOGUI

A continuació teniu dues sessions del taller d’aprenentatge de mikuyogui. El primer forma part dels espais compartits de P4 i P5 i el segon de la comunitat de grans.