ESCOLA ENXANETA

El nom Enxaneta està vinculat a una de les manifestacions populars i culturals de la nostra ciutat: el Món Casteller. L’Enxaneta és l’infant que corona el cim del castell. És el símbol de la feina feta entre tots i totes i amb l’esforç de tothom.

Publicat dins de General | Comentaris tancats.

Comencem els espais compartits i els tallers d’aprenentatge

Durant el mes de Novembre hem iniciat els Espais Compartits a Infantil i els tallers d’Aprenentatge en Comunitats a Primària. Anteriorment vam iniciar els tallers creatius. En ambdós casos l’alumnat gaudeix de dues sessions amb unes propostes més obertes i manipulatives. Com a novetats tenim un espai sensorial i dos espais de Mikuyogui. També estem acabant de preparar un laboratori, un espai de Bibliopati, la biblioteca de Cicle Superior amb el servei de prèstec. Totes aquestes propostes i d’altres que ja hem anat engegant, neixen de les iniciatives de l’Equip Docent amb l’objectiu de millorar els processos d’aprenentatge del nostre alumnat. Si cliqueu a la imatge podeu veure alguna fotografia.