PREINSCRIPCIÓ 2020-21

LLISTA DEFINITIVA ASSIGNACIONS
LLISTA D’ESPERA
OFERTA DEFINITIVA
La matrícula tindrà lloc del 13 al 16 de juliol amb cita prèvia. Podeu trucar al telèfon 937349425 per sol·licitar-la.
Documentació necessària:
1. full matrícula 2020-21 Us el podeu descarregar i portar omplert.
2. Original i fotocòpia del DNI, passaport o altres documents d’identitat del pare i mare o tutors legals.
3. Original i fotocòpia del carnet de vacunacions o certificat equivalent.
4. Fotocòpia de la targeta sanitària, qui no l’hagi presentat a la preinscripció.
5. 2 fotografies de tamany carnet.

SANT JORDI 2020

Avui és Sant Jordi. Un dia molt especial. A Catalunya els carrers i les places s’omplen de llibres i roses i de gent passejant. Arreu del Món celebrem el dia del Llibre. A L’Enxaneta sempre ha estat una jornada assenyalada.  Malgrat ens agradaria celebrar-ho a l’Escola, ho hem de fer tots i totes a casa. L’equip docent volem compartir la Diada amb vosaltres, ni que sigui entrant a casa vostra a través de les pantalles.  A continuació us deixem uns regals de les mestres en forma de videos (CLIQUEU A LES IMATGES PER ACCEDIR).

Feliç Sant Jordi!!!!

INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

EQUIP DIRECTIU

SETMANA DE SANT JORDI

♣ BENVINGUDES I BENVINGUTS A LA SETMANA DE SANT JORDI!!

Us compartim una tria de 6 propostes per celebrar un Sant Jordi a casa. Trobareu moltes idees per fer manualitats, escoltar i llegir contes i recomanacions de lectures per a petits, mitjans, grans i més grans.

Us desitgem una molt bona setmana de Sant Jordi!!!!!

1 ♦ PROPOSTES DE SANT JORDI A L’EDU365 : Sant Jordi a Cavall Fort, Conte de Sant Jordi, Williem Shakespeare, Activitats organitzades per la Generalitat de Catalunya, Coneix el món dels fantàstics dracs, Auca del llibre i de la rosa, Dites i refranys per Sant Jordi, Llegenda de Sant Jordi en anglès, Crea la teva pròpia animació, …. I MOLT MÉS!!!

2 ♦ LLIBRES I PROPOSTES PER AL CONFINAMENT DEL JAUME CENTELLES, un gran mestre i expert en literatura: Jaume Centelles ens presenta “Més!”, la història d’un drac que cada nit abans d’anar a dormir li demana a la seva mare que li expliqui la història del Cua Llarga.

3 ♦ FER-SE UNA DISFRESSA DELS PROTAGONISTES DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI: La xarxa  de biblioteques de l’Hospitalet ens proposa fer-nos una disfressa d’algun personatge de la llegenda de Sant Jordi i fotografiar-nos o enregistrar un vídeo i pujar-ho a Instagram amb el Hashtag  #SantJordiLH.

Organitza diferents tallers virtuals durant la setmana per ensenyar-te a fer les disfresses i el dijous 23 d’abril a les 18h t’esperen a la xarxa per gaudir de l’espectacle especial de Sant Jordi. No us ho perdeu!!!

4 ♦ ROSES DE PAPER I ALTRES MANUALITATS PER SANT JORDI: Roses de paper, de tela…; targetes regal; punts de llibre; cors fets a mà; dracs, …

5 ♦ LECTURES RECOMANADES  SANT JORDI 2020 CLASSIFICADES  PER EDATS: INFANTIL, CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR.

6 ♦ LECTURES RECOMANADES  SANT JORDI 2020 PER ADULTS: Selecció de novel·les i assajos per aquest Sant Jordi 2020.

Molt bona setmana de Sant Jordi i molt bones lectures!!!!!

TERCER TRIMESTRE CONFINATS

Benvolgudes famílies,

Avui iniciem el tercer trimestre i ho fem de forma virtual. Durant aquests dies estem treballant, seguint les instruccions del Departament d’Educació, per gestionar de la millor manera aquest període que s’inicia avui. En aquests propers dies rebreu les instruccions precises per a cada cicle o nivell. Mentrestant us deixem un video que hem preparat des de l’escola per recordar-vos les ganes que tenim de tornar-nos a veure. (Cliqueu al logo per veure’l)

AGRAÏMENT LLUITA CONTRA EL COVID-19

Benvolgudes famílies,

Avui hem rebut un vídeo molt especial en resposta als mails que l’alumnat de l’escola ha enviat als hospitals. Des de l’escola agraïm enormement a totes les persones que estan treballant de valent en aquests moments tan complicats (personal sanitari, treballadores dels supermercats, transports,  etcetc,)

TERCERA SETMANA ESPAI FAMÍLIES

TERCERA SETMANA DE L’ESPAI FAMÍLIES

Iniciem la tercera setmana amb algunes novetats i reconamancions:

Els espais de nivells i especialitats s’han actualitzat.

L’espai de Mikuyogui també està funcionant

A l’espai popostes i informacions generals també teniu alguns articles i reflexions que poden ser interessants.

Us deixem l’enllaç a l’editorial Teide que ha publicat uns materials per infantil i primària més sistemàtics i separats per àrees i uns materials de matemàtiques i experimentació d’Innovamat per infantil i primària que també creiem us poden interessar. També us afegim materials de Cavall Fort.

Editorial Teide

Clica al següent enllaç per accedir: innovamat

Cavall Fort

Certamen de Lectura en Veu Alta

Avui, l’Ona Caballero i la Gemma Sibila han representat a l’escola en el Certamen de Lectura en Veu Alta. L’Ona ha accedit a les semifinals representant a la nostra ciutat. També volem destacar el paper que han fet la Ivana Barrera i l’Ariadna Casany com a finalistes de l’Escola i suplents en el Certamen. Felicitem a totes les participants i als tutors i tutores per la contribució al foment i el gaudi de la lectura.

Xarxa Xiep

Avui ens han visitat algunes mestres d’altres escoles que formen part de la xarxa XIEP i hem compartit amb elles els nostres tallers d’aprenentatge de Mikuyogui (ioga). Ha estat un matí molt interessant i ens ha permès mostrar una de les nostres activitats d’escola.

ROCÒDROM

Benvolgudes famílies, avui hem estrenat el Rocòdrom. Gràcies a la col·laboració de les famílies durant la Jornada de Patis de l’any passat i a l’aportació econòmica de l’AFA tenim un nou espai de joc que contribueix al projecte de patis que estem implementant.