UNS AJUDANTS DE LUXE

A l’escola estem molts contents i contentes: ahir al matí, famílies de l’escola van vindre a pintar diferents espais de la nostra escola. Els espais exteriors del nostre edifici necessiten d’un toc de color i què bonic que està quedant tot!  Aquesta és una prova més que famílies i escola hem d’anar junts de la mà per a poder créixer i millorar: moltíssimes gràcies a tots i totes!

ELS PATGES REIALS VENEN A LA NOSTRA ESCOLA!

L’excel·lentíssim patge Domab i els seus patges ajudants ens han fet una visita avui al matí. Ha estat un moment molt especial i únic. Els hi hem donat les nostres cartes, hem demanat un munt de coses per a les nostres classes: jocs, colors, materials per fer manualitats… Com que som uns bons nens i nenes, segur que seran molt generosos amb nosaltres!

DOS NOVES ACTIVITATS DEL BICIBUS!

Us fem arribar informació molt interessant sobre el BICIBUS!

Per una banda, us animem a participar a l’últim bicibús de l’any!!!! Ja fa tres mesos que està funcionant i tot i que cada dia fa més fred, hi ha línies en les quals cada vegada hi ha més usuaris i usuàries.

Per altra banda, s’ha organitzat una bicicletada  per col·laborar amb la Marató que es farà el dissabte 18 a les 18 h amb sortida de l’amfiteatre de les comes i arribada al pati de l’Ateneu. En arribar, es berenarà tots junts, coca amb xocolata per recaptar diners per la Marató. Us animeu?

Fem entre totes i tots que el divendres s’omplin de bicicletes les escoles i el dissabte ho estiguin els carrers per col·laborar amb la Marató!