El divendres 17 de febrer a l’escola d’Ardèvol vam celebrar el carnaval. Vam fer una assemblea per decidir de què aniríem disfressats i va guanyar anar la proposta d’anar disfressats de superherois. No feia falta anar disfressats de superherois com el Superman sinó que podies anar disfressat d’algú que sigui un superheroi a la vida real per tu. 
A les dotze ens vam disfressar i vam pujar a un remolc petit que havien decorat les famílies. Primer, van fer la volta els d’infantil, quan ja havien acabat van pujar els de cicle superior i per últim tots els de primària junts. Més tard els amics del carnestoltes van llegir el sermó. També les noies que l’any passat feien 6è ens van llegir un altre sermó que havien fet elles.
Per allà a la una vam anar a dinar. Cada alumne portava un menjar que havia fet amb la família a casa.
Feia tan bon temps que al final vam dinar a fora al sol. Hi havia una taula plena de menjar i cadascú anava amb el seu plat de menjar i agafava el que volia.
A la tarda vam fer un joc a les famílies de preguntes. Cada pregunta era d’un alumne/a. Hi havia dos grups i una persona que mirava si les respostes de les famílies eren correctes.
Va ser un Carnaval molt divertit!
Equip de redacció: Infants de l’Escola d’Ardèvol

