Activitats Sant Jordi 2024

Amb motiu de la celebració de Sant Jordi us proposem fer un taller de cal·ligrafia xinesa dimarts 23 d’abril de 18 a 18.30 h a l’aula 4.

Us animem a participar-hi!

Taula de Llibres Sant Jordi 2024

De dilluns 22 a dimarts 30 d’abril, el Consorci per a la Normalització Lingüística i l’Escola Oficial d’Idiomes de Blanes organitzen un intercanvi de llibres per Sant Jordi 2024. Llegeix més»

Concurs paraula del mes

Des del servei de préstec de la Biblioteca et volem proposar que participis a endevinar la paraula del mes.

A partir del dia 1 de febrer trobaràs, als taulers d’anuncis de la planta baixa i de la primera planta de l’escola, les instruccions i tres paraules que cal endevinar, una en cadascun dels idiomes que s’imparteixen a l’escola.

Llegeix més»

Convocatòria ordinària certificats B1, B2 i C1 (candidats lliures)

El Departament d’Educació organitza la convocatòria ordinària de les proves per a l’obtenció dels següents certificats de diversos idiomes:

• Nivell intermedi B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell intermedi B2 del MECR
  • Nivell avançat C1 del MECR

Més informació en aquest enllaç