L’ alumnat d’Infantil 2 ha viscut un dia d’aquells que costen d’oblidar. De bon matí, l’autobús municipal ens ha vingut a buscar a l’escola i l’emoció era més que evident: rialles, nervis i moltes ganes de pujar-hi! El trajecte s’ha convertit en tota una festa sobre rodes.
En arribar a la Reserva Natural de Sebes, ens hem endinsat al Mas del Director, on hem descobert un munt d’aus sorprenents. Després, hem fet una pausa per esmorzar tranquil·lament a les taules de fora, envoltats de natura.
Amb l’energia recuperada, hem iniciat una petita ruta per trobar els cavalls. Pel camí, ens hem convertit en petits exploradors: hem observat insectes, flors i tots els petits tresors que ens regalava l’entorn. I, de sobte… una visita inesperada! Una cigonya ens ha vingut a saludar. L’hem cridat, ens ha mostrat el seu bec tan llarg i hem pogut admirar de prop les seves plomes blanques. Quin moment més especial!
Finalment, hem arribat als cavalls. Els hem pogut donar menjar i acariciar-los amb molta cura. Ha estat una experiència plena de tendresa i emoció.
De tornada al Mas del Director, ens esperava un joc molt divertit: trobar aus amagades. Les hem descobert totes i hem après els seus noms i els sons que fan, convertint-nos en autèntics experts!
La jornada ha continuat amb la visita a la casa dels cavalls i, entre camins i petits laberints, hem arribat fins a l’aiguamoll. Allà, dins d’una cabanya i en silenci, hem pogut observar ocells bevent aigua i volant lliurement. Un moment de calma i connexió amb la natura.
Ha estat un dia màgic, ple de descobertes, emocions i somriures. Sens dubte, la millor manera d’acabar el trimestre!




