La parada de verdures de l’escola

Avui 18 de febrer, l’Àngela ens ha brindat l’oportunitat de fer una activitat a l’hort: la parada de verdures de l’escola.

A primera hora del matí hem anat a l’hort, amb les eines i hem collit: alls,naps,bledes,espinacs,bròquils i una raveneta. Després, hem fet hipòtesis sobre la quantitat de verdures collides, el pes i els diners que podíem guanyar.

Per equips, els hem tret la terra, les hem pesat i hem anat fent els paquets per a vendre-les.

Entre tots hem posat els preus i les hem classificat. A continuació hem netejat la classe de punta a punta i hem desat les verdures per poder-les vendre.

Llavors, hem dissenyat la nota que donaríem als companys i companyes i a la tarda l’hem anat a repartir. A última hora de la tarda hem fet el cartell amb els preus i hem escrit la notícia per publicar-la a la web.

Divendres 19 de febrer hem arribat ben puntuals per poder fer la parada. Molts pares i mares han vingut a comprar i ens han donat propines. Ens ho hem venut tot. Ha estat molt emocionant i hem après moltes coses!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *