Com periodistes professionals!

El passat dijous els Nouvinguts i Nouvingudes de l’Aula d’Acollida del col·legi SIL vam fer una petita excursió fins a la Universitat Abat Oliba on ens esperava una sorpresa que mai oblidarem: poder gravar el capítol 100 del nostre Meteo715 en un estudi professional!

A 2/4 de 10 vam arribar acompanyats de la Sra. Maite Martín i el Sr. Jaume Cubells a la seu de la universitat on vam poder gaudir del magnífic entorn que l’envolta. Vam descobrir laTorre Bellesguard, un  dels exponents més remarcables del Modernisme català, projectada per Antoni Gaudí i vam gaudir molt passejant-nos pel magnífic claustre.

Més tard, cap a les 10 vam adreçar-nos al plató de televisió del que disposa aquesta magnífica universitat i ens vam quedar perplexos de com n’arriba a ser de gran i ben preparat!

Les instal·lacions de l’Abat Oliba ens van captivar… quin tou de càmeres i focus i què divertit va ser poder llegir les notícies que havíem redactat en el teleprompter…vaja com presentadors professionals del telenotícies!

Vam visitar també la sala de postproducció, l’estudi de ràdio i el de fotografia. I és que a la “uni” tenen de tot i súper modern. Vam prendre nota per poder posar a “la carta dels Reis” del proper any un parell de micros inalàmbrics… quina passada!

Malgrat les ganes de quedar-nos en un lloc tan meravellós on ens van atendre tan bé, vam tornar a la nostra escola havent viscut una experiència única.

Moltes gràcies a tot l’equip de l’Abat Oliba per haver-nos donat una benvinguda tan cordial i haver-nos explicat tantes coses interessants!!

Instagram – Twitter – Youtube – meteo715.cat

#canaldereporters #premsareporters #cultura

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *