La Petita Carlota

Els alumnes de tercer de primària han realitzat el conte titulat “La petita Carlota” amb la finalitat de poder explicar als més petits la situació dels refugiats i les diferències culturals. Aquest conte està extret de l’agència de la ONU per als refugiats i posteriorment s’ha treballat a l’aula de Religió.

El procés ha sigut llarg. En primer lloc els alumnes han analitzat la història de la petita Carlota per tal de poder representar-la i explicar-la amb les seves paraules. La representació s’ha dut a terme amb diferents materials i diferentes eines artístiques per tal de fomentar la seva imaginació.

A l’hora de redactar el conte han sigut molt curosos i ens ha portat molta feina redactar cadascuna de les pàgines del conte.

Per últim han pogut explicar la història als més petits fent-los arribar una petita part de la realitat que ens envolta. Tota feina té la seva recompensa! Ara el llibre el podran trobar a la biblioteca tots els altres cursos de l’escola.