Visita al Banc de Sang i Teixits de Barcelona

El passat dia 31 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO han anat al Banc de Sang i Teixits de Barcelona, al barri del Poblenou.

Aquest any els alumnes de quart realitzaran un aprenentatge servei que consistirà en fer una campanya per a la donació de sang que es fa anualment a l’escola i l’entorn proper.

Abans però, han visitat el Banc de Sang per tal de formar-se a l’hora de començar la campanya. Han conegut què és la sang, per a què serveix i els motius pels quals es necessita i és de gran importància donar sang. Seguidament han visitat les instal·lacions del Banc de Sang i Teixits, han vist com funcionen els laboratoris, magatzems i els anàlisis que s’hi fan allà.

Fins al dia de la donació doncs, els alumnes hauran d’organitzar una campanya per tal de conscienciar el barri i l’entorn més proper dels alumnes sobre la importància de donar sang; a través de la difusió de cartells, flyers i altres activitats intentaran engrescar i animar a tothom que hi participi.