Una sortida molt pràctica

Els alumnes de 4t d’ESO el passat 21 de febrer van fer una sortida al CRG (Centre de Regulació Genòmica) per posar en pràctica els continguts treballats a classe

Es van dividir en 4 grups (Microscòpia, Comportament, Genètica i Imatge). Aquests grups van treballar amb els C.elegans, una espècie de cucs que són molt fàcils d’utilitzar en experiments als laboratoris gràcies a les condicions tant poc exigents que demanen amb el seu tractament. Aquests grups van fer diferents experiments amb DNA, microscopis… i van rebre uns resultats. En acabar es van posar totes les dades recollides pels dos components de Comunicació.

Els alumnes els quals van quedar molt satisfets amb aquesta activitat, “ha sigut molt enriquidora a nivell personal i una gran ajuda per acabar d’assolir els continguts apresos a classe” diu un dels alumnes que va participar a l’activitat…