TALLER DE ROBÒTICA

Els alumnes de 4rt hem realitzat un taller de robòtica a l’escola. Enguany el projecte escollit per la classe ha estat el dels “Robots” així que la nostra sortida ha estat un taller a l’aula d’informàtica.

Hem après a programar accions bàsiques amb Scratch. D’aquesta manera hem pogut moure un motor connectat amb USB al ordinador. Després hem connectat un sensor de distància que semblaven uns ulls petits.

Posteriorment, hem tingut una estona llarga per crear un petit autòmat construït per peces de Lego. Ens han donat a escollir entre un helicòpter i una baldufa. Però alguns de nosaltres ens hem atrevit a construir vaixells i figures d’animals. El resultat ha estat sorprenent! Les nostres construccions es movien quan passàvem la mà per davant del sensor.

Per finalitzar el taller hem explicat als companys com ho havíem construït i així hem compartit la nostra experiència. Us deixem unes fotografies perquè pugueu veure-ho vosaltres mateixos!