Sortida P5

Aquest trimestre, els Astronautes de P5 han treballat una pinzellada d’Antoni Gaudí dintre del miniprojecte de l’artista, posant èmfasi a la tècnica del trencadís tot enllaçant-ho amb el projecte dels romans.
A part dels diferents treballs realitzats  al respecte, a l’àrea del llenguatge plàstic han simulat aquesta tècnica amb gomets.
Per concloure tota la feina feta, el passat dijous 8 de març, van anar a veure en directe l’obra de Gaudí visitant el Parc Güell. Els alumnes buscaven amb molta motivació el Drac de Gaudí que és l’obra que més han treballat de l’artista i que està ubicada dins del parc.
Malauradament, la visita va acabar ràpid ja que els alumnes van haver de tornar a l’escola per evitar mullar-se degut a la pluja. Tot i així van passar molt bon dia dinant tots plegats a l’aula.