Som castellers!

Els alumnes de sisè d’E.P. hem realitzat durant aquesta setmana el projecte interdisciplinari “Som Castellers”.

HemDSC_1199 realitzat un estudi sobre tot el que envolta el món casteller; passant des dels orígens i la història dels castells, com van vestits, les colles castelleres més importants de Catalunya, els tipus de castells que existeixen, les parts del castell, han après el vocabulari bàsic en anglès, etc.

Com a sortida dins del projecte vam anar a veure les instal·lacions dels “Micacos de Badalona” on els castellers de Badalona ens van explicar com assagen, quines mesures de protecció utilitzen, quantes persones conformen la colla etc.

Finalment, com a producte final del projecte hem realitzat un “Stop Motion” on els alumnes han simulat que carregaven i descarregaven un castell i com a darrera activitat “Els Micacos de Badalona” han vingut al col·legi a fer-nos un taller casteller en viu. Ha estat una setmana on hem fet una bona pinya!