PROTAGONISTES DEL NOSTRE FUTUR!

Els nostres alumnes de 4t ESO preparan el seu futur acadèmic en diverses sessions d’orientació. El passat divendres van anar a visitar la Fira de l’Ensenyament de Badalona on van conèixer l’oferta educativa i acadèmica existent a Badalona. Va ser un matí on van poder recollir informació i orientació sobre cicles formatius, universitats, programes de formació i inserció i altres formacions complementàries.

Però el més interessant i enriquidor, el poder escoltar l’experiència d’altres joves i participar d’un espai de converses amb professionals en actiu (enginyers/es, professorat, dissenyadors, directors/es d’empresa, organitzadors d’esdeveniments, …) on poder parlar de menera distesa de les diferents professions.