PAU 2018

El passat dimarts, 30 de gener vam celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No-violència I la Pau) a la nostra escola.

Durant aquesta jornada, tots els alumnes van treballar de manera conjunta a la seva aula realitzant diferents activitats: visionat de vídeos i documentals relacionats amb el tema en qüestió; semàfors de pau on cada color representava un valor, frase o situació que conduïa a la pau i la no-violència; i cartes al director, on entre tota la classe dels alumnes d’ESO es recollien diferents reflexions que denunciaven el tema a tractar.

Posteriorment al pati, totes aquestes reflexions es van posar en comú en forma de manifest per la Pau i la no-violència.

A més tots els alumes i mestres de l’escola van posar una ditada dintre d’un colom, el símbol més representatiu de Pau, situat al mig del pati de l’escola. Aquesta ditada es va realitzar de color verd com a símbol d’esperança per la pau i un món sense violència.

Al voltant d’aquest colom de pau es van col·locar també, uns cartells amb la paraula “PAU” escrita en els diferents idiomes dels de la nostra escola.

Finalment, es va fer l’enlairament d’un globus per classe on penjava d’aquest un desig de Pau i no-violència, esperant que tot aquest recull de missatges i desitjos arribin a tothom i es facin realitat algun dia no molt llunyà.

No hay camino para la paz, la paz es el camino” Mahatma Gandhi.

Us deixem unes imatges del dia