L’essencial és invisible als ulls

Els alumnes de 3r d’ESO han acabat les sessions programades a la residència de gent gran “El Jardí”.  Aquestes visites setmanals estaven programades dins del servei comunitari que s’ha realitzat durant el primer trimestre i que van concloure el  passat dimecres 10 de gener. Ara podran continuar aquest voluntariat els últims dimecres de cada mes.

Ha estat una experiència molt enriquidora a nivell personal. Els alumnes han participat a les activitats programades per la psicòloga del centre, donant suport a l’avi o àvia amb els que formaven parella. El coneixement mutu, la interacció entre dues generacions, tan diferents en edat, i el descobriment de les necessitats de la gent gran han estat els objectius bàsics d’aquest projecte. Aconseguits, d’altra banda, amb escreix, queda l’experiència rebuda i el creixement com a persones cap a la maduresa personal. Gràcies a tots els avis i àvies per ser tan generosos i esperar-los totes les setmanes amb il·lusió. El que els nostres alumnes han rebut al llarg d’aquests mesos és invisible als ulls, però ho portaran sempre dins del seu cor.