Històries del Jardí

El passat dimecres 10 d’octubre els alumnes de 3r d’ESO vam començar el projecte “Adopta un abuelo al centre de dia El Jardí”- “Històries del jardí”.

Aquest projecte consisteix en la inclisió de les persones grans a la societat, fer-nos entendre a nosaltres de manera més especial el món en el que vivim i ensenyar-nos que tot i l’edat, tothom té dret a sentir-se acompanyat, de manera que durant 8 setmanes acudirem al centre per realitzar un seguit d’activitats amb els avis i fer-los gaudir d’una bona estona.

Un cop finalitzada la tasca del primer dia, tots vam sentir que estàvem fent  una bona acció i, al mateix temps, vam ser conscients que aquell primer dia s’havia passat excessivament ràpid. Va estar plagat de moltes emocions, descobriments, aprenentatges i una sensació nova i meravellosa.

Estem desitjant continuar amb aquest projecte per seguir creixent, descobrint i compartint moments.

Alumnes de 3r d’ESO