Col·laborem en la celebració del 10è aniversari de “El Jardí centre de dia”

El Departament d’Ensenyament impulsa el Servei comunitari per als alumnes d’educació secundària obligatòria amb la finalitat de garantir que els estudiants –al llarg de la trajectòria escolar– experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Aquest any el centre ha organitzat  un projecte on els alumnes de tercer d’ESO conjuntament amb el centre de dia situat a Sant Adrià

En aquests moments, inici del projecte, la psicòloga del centre de dia El Jardí està preparant als alumnes en conèixer la malaltia més comuna de la gent gran Alzheimer.

Avui el centre de dia ha celebrat el seu desè aniversari i una representació del centre ha volgut participar-hi.

Unes alumnes de 3r, d’ESO han tocat i cantat unes cançons davant d’uns grans espectadors.

Sembla que els ha agradat força.

Moltes gràcies per deixar-nos participar en aquesta celebració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *