Celebrem l’onzè aniversari

El Departament d’Ensenyament impulsa el Servei comunitari per als alumnes d’educació secundària obligatòria amb la finalitat de garantir que els estudiants –al llarg de la trajectòria escolar– experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Aquest any el centre, per segona vegada, ha organitzat  un projecte amb els alumnes de tercer d’ESO conjuntament amb el centre de dia El Jardí situat a Sant Adrià.

El Jardí aquesta setmana celebra l’onzè aniversari i ens ha convidat a participar-hi.

Un bon grup d’alumnes de tercer i de quart hi han assistit i participat de la celebració oferint una audició als familiars i membres del Centre de dia.

S’ ho han passat molt bé.

Moltes felicitats!!!