Celebració d’inici de curs

Aquesta setmana hem celebrat l’inici de curs.

Com a símbol d’ofrena hem presentat els nostres compromisos a portar a  terme:

3r EP: Els alumnes de 3r ens comprometem a treballar i esforçar-nos respectant als companys, pares, mares i mestres. Demanem a Jesús que ens ajudi a  fer les coses correctament per tal de ser bones persones.

4t EP: No posis límits als teus somnis, esforça’t cada dia amb alegria. Déu ens acompanya en cada moment de la nostra vida.

4t EP:Nosaltres, els de 4t, ens hem proposat per aquest curs a ajudar als companys que ho necessitin i ho farem respectant-nos entre tots i ls professors, també treballant en silenci.

5è EP: Els alumnes de 5è ens comprometem a respectar als altres, a aprendre de les persones que tenim al costat i enriquir-nos dels bons comportamets

6è EP: Es busquen companys que siguin bones persones que tinguin cura de l’entorn i que rerpectin jocs i l’esforç dels altres. Tot comença amb tu, t’hi apuntes

1r ESO: Els nois i noies de 1r d’ESO ens comprometem a esforçar-nos i respectar-nos, mantenint la bona convivència, la confiança, la participació i creant un clima on tothom se senti a gust.

2n ESO: Els alumnes de 2n d’ESO ens comprometem a acceptar a totes les persones, siguin com siguin, i ajudar en les seves dificultats, sent amics i transmetent energia positiva per així fer un món millor.

3r ESO: Els alumnes de 3r d’ESO hem decidit qie aquest any, davant les situacios de conflicte, que segur apareixerant al llarg del curs, utilitzarem el diàleg com a eina efectiva per resoldre els problemes de convivència. I no ho afrontarem tots sols, sinó que demanarem ajuda als tutors, pares, companys… Només escoltant als altres podrem continuar sumant

4t ESO: Els alumnes de 4t d’ESO ens hem compromès a esforçar-nos a complir els objectius superant els reptes amb ganes, voluntat i paciència, a respectar a tots els membres de la comunitat escolar, i si teenim algun conflicte, buscar la solució mitjançant el diàleg i el debat. Ajudar als que més ho necessiten, d’aquesta manera busquem l’admiració en el grup, no en l’individu. Volem acabar aquesta etapa amb bones notes i amb el nostre futur acadèmic aclarit, ja que és l’últim curs que estarem aquí.

Gràcies a tots els que heu fet posible aquesta celebració!