Carnestoltes

Una vegada més, els alumnes de secundària  han gaudit d’una jornada molt divertida on no ha faltat la imaginació i les ganes de passar-ho bé.

Després de fer el joc del Repte al riu, han participat en un concurs de disfresses i truites disfressades.

Us deixem unes imatges i retall de vídeo, per tal que us feu una idea del nivell del concurs. Ha estat magnífic!!!

“Millor quadre plàstic”

Les guanyadores a la millor la truita:

La resta de participants han fet mol bona feina. Us deixem un àlbum que anirem completant durant la propera setmana.

Els alumnes més petits del centre han sortit a fer una volta pel barri i després hem celebrat el fi de festa al pati.  Us deixem unes Imatges d’educació infantil i de primària per tal de fer-vos-en una idea i recordar la tarda.