El nostre menjador

• El nostre centre disposa de menjador escolar on se serveix un menú elaborat diàriament a la cuina del Col·legi per personal del centre.
  • Comprèn la franja horària de 13 h a 15 h, de dilluns a divendres.
  • Les famílies dels usuaris podran consultar cada mes el menú a la pàgina web del centre.
  • En referència a les modalitats del servei de menjador, cal distingir: aquells que es queden fixes i aquells que ho fan esporàdicament.
  • Els alumnes que es queden a dinar esporàdicament, cal que avisin a recepció abans de les 10 h del matí.
  • S’ha de menjar de tot. Només en cas justificat, per mitja d’una nota dels pares, tutors i/o certificat metge, se servirà un menú especial.
  • Si algun dia puntual, un alumne ha de fer dieta, s’avisarà a recepció abans de les 10 h del matí o amb una nota dels pares.
  • Els pares dels nens/es que hagin de prendre algun medicament a l’hora del menjador, caldrà que omplin el full corresponent d’autorització i el lliurin al tutor/a que el farà arribar al responsable del menjador.
  • Per raons de seguretat, cap nen/a podrà sortir de l’escola en horari de menjador sense una nota prèvia signada a l’agenda o un avís telefònic dels pares, que hauran de venir a recollir-los.

Coordinadora de Menjador (Glòria Solà):

menjador@santateresa.cat

Enllaç a la Normativa pels alumnes

Enllaç al menú del mes