Seminari de biblioteques escolars al nostre cole!

El passat 21 de febrer vam tenir el goig de rebre els companys del Seminari de Biblioteques Escolars de la Ribera d’Ebre, del qual el Col·legi Santa Teresa en formem part.

Va ser una tarda molt agradable on vam poder compartir experiències, recomanacions de contes entre d’altres activitats d’animació a la lectura.

També vam poder mostrar els nous racons que hem creat aquestes últimes setmanes a la nostra biblio i gaudir de la col·laboració d’una gran conta-contes com és la professora Luisa María Marcos.

Volem agrair el suport a la Joana Vernet pel seu recolzament per a què la nostra biblioteca cada dia millori i sigui un espai on puguem compartir lectura i gaudi. Us deixem l’enllaç de l’article publicat al bloc de les Biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre d’aquesta sessió.

Biblioteca del Col·legi Sta. Teresa de Móra d’Ebre

Els secrets dels contacontes