I TROBADA DELS EQUIPS ESTRATÈGICS DE CARMELITES TERESES

El dia 26 de juny va tenir lloc la I Trobada estatal dels equips estratègics de la xarxa d’escoles Carmelites Tereses, a la seva seu de Barcelona.

En aquesta trobada, es van presentar els actuals equips de direccions, innovació, comunicació, marca, TAC, pastoral, interioritat i eTwinning de les set escoles que formen la xarxa i que estan distribuïdes en tres comunitats autònomes, Catalunya, Madrid i Euskadi.

La jornada es va iniciar amb la ponència del Sr. Miguel Ángel Ariño sobre les “Decisions encertades”. Tot seguit, els diferents equips estratègics van presentar als assistents el treball d’anàlisi realitzat durant aquest curs i que serà el punt de partida de les accions que a partir d’ara es desenvoluparan a nivell estratègic.

La jornada suposa un punt d’inflexió en la dinàmica de treball de la xarxa d’escoles i pretén ser el motor d’una tasca il·lusionant de visió i estratègia corporativa, pedagògica i pastoral que es proposa seguir educant en la senzillesa i la proximitat, valors que han identificat des de l’origen el projecte educatiu de les escoles.

A partir del dia 1 de setembre, totes les escoles seguiran treballant agrupades en, la Fundació Educativa Teresa Guasch.

XXXVII MOSTRA DE TEATRE INFANTIL I JUVENIL DE LA RIBERA D’EBRE 2022-23

Aquest curs, els 26 alumnes de 2n de Primària, han participat en la XXXVII Mostra de Teatre Escolar de la Ribera d’Ebre en format virtual, amb l’obra de teatre:

Títol de l’obra i enllaç: LA CANÇÓ MÉS BONICA DEL MÓN

Guió de l’obra: Vanessa Labòria – Gravació: Vanessa Labòria – Muntatge: Laia Serra i Vanessa Labòria

Sinopsi: L’obra ens explica la història de dos rossinyols que van buscant la cançó més bonica de totes al fantàstic món dels contes.