Salut

Higiene i salut

Quan un/a alumne/a està malalt/a exposa als altres companys a un perill de contagi, per tant és important que aviseu a l’escola davant de qualsevol símptoma de malaltia.

Quan un/a alumne/a presenti símptomes de malaltia s’avisarà a la família perquè el vinguin a buscar el més ràpid possible.

No podrem acceptar l’entrada a l’escola de cap un/a alumne/a que presenti:

• Brutícia o manca d’higiene manifesta.
      • Temperatura superior a 37,5 ºC. S’ha d’esperar 24 hores sense febre per tornar a l’escola. Si un infant marxa amb febre de l’escola, és recomanable que el dia següent no assisteixi a l’escola.
      • Diarrea líquida i/o persistent.
      • Infeccions o nafres disseminades a la boca.
      • Erupcions i altres alteracions de la pell (excepte si porteu l’informe del pediatre amb el diagnòstic i indicant que no són contagioses).

Si alguna vegada és necessari que el nen/a, tot i anant a l’escola, prengui medicació, haureu de donar a l’educadora la recepta on el pediatre indica la dosi i l’horari. És obligatori portar marcada la capsa de la medicació amb el nom del nen/a, la dosis i l’horari d’administració.