Nou curs, nous projectes, noves il·lusions

Les classes començaran el proper 12 de setembre.

Un nou curs que estarà ple de nous projectes i noves il·lusions que us anirem explicant.

Tota etapa que comença -i un nou curs ho és- té l’ingredient de la il·lusió, l’esperança de canviar per a millorar, per a madurar, per a fer realitat projectes. Cobrir noves metes, ser feliços, ser millors. Segons les edats i les etapes educatives els objectius seran diferents. Ensenyar-los a ser responsables, combinar constància i esforç, normes clares d’estudi i comportament (poques i ben definides)…

S’ha acabat l’estiu, encara que els alumnes tenen uns dies més abans de començar les classes. Enrera queden les vacances: la platja, la muntanya, les excursions, els viatges… Ja queda menys per el primer dia, el 12, amb la mateixa sensació: cares noves, estris per estrenar i un munt de bons propòsits per a procurar que aquest sigui un curs sensacional.

Des dels alumnes més petits fins els més grans tots arribaran a l’escola somrients i amb les butxaques ben plenes d’il·lusions. El fet de retrobar-se amb els companys i les companyes potser els hi farà estar a tots un xic nerviosos, però molt feliços i amb moltes ganes d’afrontar el nou curs acadèmic. Esperem que aquesta il·lusió es converteixi en un gran desig d’aprendre. Tots hi posarem de la nostra part.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *