Jocs Florals de ciències 2019-2020 de l´ESO

El canvi climàtic ja és aquí. Som a temps d’aturar-lo? Rebem molta informació i sovint contradictòria, però el que sí sabem és que el nostre món perilla. Què podem fer? Volem que investigueu i trobeu alguna actuació real, possible, assequible que puguem fer de manera individual en el nostre dia a dia, sense esperar que els governs i les grans empreses actuïn per nosaltres.

Aquest Sant Jordi tan especial en temps de confinament hem volgut fer una campanya de conscienciació donant idees de les mesures que podem incorporar a la nostra vida quotidiana. Els alumnes han confeccionat cartells publicitaris prioritzant els materials reciclats, reutilitzats, sostenibles, de rebuig, etc.

Agraïm a tot l’alumnat que ha participat la seva col·laboració en mantenir una normalitat en una data tant assenyalada. Malgrat les dificultats de cadascun de vosaltres, una gran part heu trobat el moment i la manera de poder enviar les vostres feines i permetre que visquem “junts” una altra diada més de Sant Jordi, una que segur mai oblidarem.

La selecció ha estat complicada, però el professorat del Departament de Ciències ha decidit que els guanyadors del concurs han estat:

• 1r ESO:
    • 1r premi: Luis Samuel Jiménez Sejas