Història

El Centre Municipal de Formació per a Persones Adultes de Sant Joan de Vilatorrada va començar la seva tasca educativa l’any 1986.

Al llarg dels anys l’escola ha anat canviant de forma gradual tant pel que fa a la quantitat d’alumnat com pel que fa a la seva oferta formativa. El fet que no existís cap centre cívic al poble, ha propiciat que aquest paper dinamitzador l’adoptés l’escola d’adults i, per tant, una de les tasques principals de l’escola és i ha estat sempre compaginar l’oferta formativa amb diferents activitats socioculturals.

La seva ubicació ha anat variant al llarg dels anys per una qüestió d’espai. En un principi la trobàvem dins el “Mas Sant Joan” fins que el mes de maig de 2003 s’ubica definitivament a l’antiga Fàbrica Cal Gallifa.